Oğlum diye demiyorum onla gurur duyuyorum inşaAllh  daha  güzel başarılarla  bizleri sevindrir. Dinine, vatanına, mlletine  hayırlı evlat olur…Amiiiiiiiin…… 

 

MUSTAFA VE GÜL

 Mustafa yemeğini yedi, annesi de ona bahçede oynaması için izin verdi. Mustafa hızla bahçeye koştu. Koşarken fark edemediğini gül fidanını az kalsın ezecekti. Gülü koklayıp okşadıktan sonra oynamak için tekrar yürüdü.

       Gül:                                                                                                                

         –Mustafa, diye seslendi 

         Mustafa sesin geldiği yöne baktı; fakat kimsecikler yoktu.

         –Bana kim seslendi, dedi Mustafa.

         –Ben, diye cevap verdi Gül. Mustafa şaşırmıştı

         –Sen konuşuyorsun, dedi

          Gül:

         –Evet, ben konuşuyorum. Canım çok sıkıldı. Seni görünce çok sevindim. Biraz sohbet ederiz diye düşündüm.

         –Tabi ki dedi Mustafa ve devam etti.

         –Seni çok seviyorum.Çok güzel açıyor ve kokuyorsun. Acaba bunun sebebi nedir, bana da söylemek ister misin?

         Gül:

          –Evet. Tüm çiçekler içinde en mutlusu benim. Ben peygamberimizin simgesiyim. Ben güzel kokmayayım da kim koksun.

            Mustafa bu sözleri duyunca hayretler içinde kaldı. Üzerindeki şaşkınlığı atar atmaz annesine koşup olanları anlattı. Annesi de Gül’ün söylediklerini doğruladı.‘‘Senin ismini de Peygamberimizin ismi diye Mustafa koyduk.’’dedi.‘‘Seni Gül goncası diyerek seviyorum.’’ dedi ve anlından öptü….(  20/ 04/2007)  

 

" Bizimbahçe  dergisinde kutlu doğum haftası ile ilgili   hikaye yarışmasını kazandım  dergimizde ve internet sayfalarında yayınladılar gönderdikleri  hediyelerde  hoştu..  http://www.bizimbahce.com.tr/  link tıkladıktan sonra  sizden gelenler bölümünde  2007temmuz bölümünde yayınlanıyor… MustafaŞevket ELVAN….